در وزن هشتم رقم خورد
تكواندوكار آينده‌دار استان قم با درخشش در پيكارهاي قهرماني تكواندو رده سني خردسالان ايران موفق به كسب نشان نقره اين مسابقات شد.
کد خبر: ۶۲۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 23 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، از ترکیب تیمی که متشکل از 10 تکواندوکار با هدایت مربی اسبق تیم ملی به نمایندگی از هیأت تکواندو استان قم راهی پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان ایران شده بود، تنها تکواندوکار وزن هشتم به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، امسال بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان پسر کشور با حضور بیش از 300 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان کشور به میزبانی هیأت تکواندو یزد به انجام رسید.

رقبای تیم قم در این مسابقات از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد بودند و رقابت‌ها در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد.

در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان فرد به میدان رفتند که حاصل آن برای تیم هیأت قم کسب تنها یک نشان برنز در وزن منهای 40 کیلوگرم بود اما در روز دوم تکواندوکار وزن هشتم قم یعنی محمدمنصور بشردوست به نشان نقره این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

بشردوست در وزن منهای 38 کیلوگرم که یکی از اوزان زوج این پیکارها با عبور از سد رقبای خود مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد و در فینال به مصاف حسام عظیمی از هیأت قزوین رفت اما در پایان این رقابت‌ حساس و نفس‌گیر به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره بسنده کرد، ضمن اینکه در این وزن بعد از نمایندگان قزوین و قم، علیرضا خاوری از ایلام به همراه سیدمحمد سیدعبداللهی از گیلان مشترکا سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار