رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیرماه برگزار شده و در قالب برگزاری این هفته دشمنی‌ها و برنامه‌های آمریکا در فضای مجازی به جوانان توضیح داده‌شده و بیان می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 21 June 2018

به گزارش تابناک قم، نصرت‌الله لطفی در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: حقیقت این بوده که مردم با بصیر ایران و استان قم در مناسبت‌های ملی و مذهبی اخیر باروحیه و انگیزه بیشتری درصحنه‌ها حضور پیداکرده بودند.

وی با انتقاد از تبلیغات دشمن در جهت ناامیدی عمومی مردم افزود: حضور پررنگ عموم مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات مختلف مانند روز جهانی قدس ثابت کرد که مردم خسته نبوده و در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی یکدل هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم فهیم ایران با انقلاب اسلامی و آرمان‌های اصیل آن درصحنه‌های مختلف تجدید پیمان کرده و تاآخرین‌نفس در این مسیر آماده جان‌فشانی‌اند، مردم امروز از مسئولان و افرادی خسته‌اند که مشکلات و گرانی‌ها را انکار کرده و در میسر ناامیدی آن‌ها تلاش می‌کنند.

لطفی برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: فلسفه وجودی این ستاد به دلیل افشای جنایت‌های آمریکا در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی شکل‌گرفته و فعالیت‌های خود را در این راستا تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشورهای استکباری از حربه رسانه و ظرفیت‌های موجود در آن در راستای ترویج عقاید و ایجاد شبهات دینی و انقلابی در بین مردم استفاده می‌کنند که باید از فرصت کوتاه هفته شهید در پاسخگویی به آن‌ها استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به وجهه سیاه آمریکا درزمینهٔ حقوق بشر ابراز کرد: آمریکا امروز ازنظر حقوق بشر در سراسر جهان دچار رسوایی و چالش شده است، بنابراین می‌تواند برای افشای جنایت‌های امریکا به‌صورت تهاجمی عمل کرد.

لطفی تأکید کرد: درصحنه بین‌الملل کشورهایی که صدها کلاهک هسته‌ای داشته و از آن‌ها نیز استفاده کرده‌اند ایران را به دلیل استفاده صلح‌آمیز از این دانش مورد بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها قرار می‌دهند که نمونه‌های بارزی از نژادپرستی است.

وی با تأکید بر جامعیت مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف جامعیت، صلاحیت، صلابت، و امور دیگر دارای نوعی برجستگی کم‌نظیری بوده که سبب می‌شود تا کشور از بسیاری از بحران‌ها و تهدیدها به‌سلامتی عبور کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از 6 تا 12 تیرماه برگزارشده و در قالب برگزاری این هفته دشمنی‌ها و برنامه‌های آمریکا در فضای مجازی به جوانان توضیح داده‌شده و بیان می‌شود.

لطفی تأکید کرد: دشمن‌ترین دشمن ایران در حال حاضر آمریکا بوده اما در همین وضعیت چند عنصر داخلی با پیشنهاد مذاکره بدون پیش‌شرط با آمریکا و عهدشکنی ترامپ در قضیه برجام درصدد القای اثرگذاری تحریم‌ها و امیدواری دشمنان در این رابطه شده‌اند.

وی با انتقاد از پیشنهاد مذاکره بدون پیش‌شرط با آمریکا ادامه داد: باید با اقدامات انقلابی و شناخت مهره‌های دشمن مانع از چنین حرکت‌هایی در فضای عمومی و سیاسی جامعه شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار