رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد سلامی کشور گفت: در حال حاضر از ۳۷۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی موجود در کشور در ۱۴۳ واحد پایگاه بسیج اساتید فعال است.
کد خبر: ۶۲۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 21 June 2018

به گزارش تابناک قم، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: حرکت در مسیر اجرای نیازهای اساسی کشور هدف اصلی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با تأکید برجهت گیری‌های سیاسی آیت‌الله مصباح یزدی در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی افزود: شما مظهر بصیرت و انقلابی گری از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف بوده‌اید و روشنگری‌های مهمی را در این زمینه تقدیم جامعه کرده‌اید.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد سلامی کشور با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی با تحولات اخیر و حضور روسا و مدیران انقلابی در این دانشگاه شکل‌گرفته و فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده است.

هاشمی با تأکید بر اهمیت دانشگاه‌ها در تحولات اجتماعی کشور عنوان کرد: دانشگاه در کلام و منویات مقام معظم رهبری دارای ارزش و جایگاه ویژه‌ای بوده و بسیج اساتید نیز در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

وی تأکید کرد: برنامه مهمی که بسیج اساتید کشور آن را دنبال می‌کند حل مسائل کلان کشور است، شبکه‌سازی اساتید انقلابی و مؤمن در دانشگاه آزاد اسلامی برای نقش‌آفرینی در شرایط مهم و حساس یکی از اهداف اصلی بسیج اساتید است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد سلامی کشور خاطرنشان کرد: فعال‌سازی پایگاه‌های بسیج اساتید در تمام 370 واحد دانشگاه آزاد کشور از مهم‌ترین اهداف پیش رو است، در حال حاضر در 143 واحد دانشگاه آزاد پایگاه بسیج اساتید فعال است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار