رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور نمایندگان تنیس روی میز قم در اردوی ملی مستعدین کشور موسوم به طرح هوپس خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 21 June 2018

به گزارش تابناک قم،محمد عموییان اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز اقدام به برگزاری اردوی ملی چهره های مستعد تنیس روی میز ایران در رده سنی خردسالان کرده است که هدف از برگزاری این سلسله اردوها ، پرورش استعدادهای درخشان تنیس روی میز زیر نظر بهترین مربیان و فراهم سازی مسیر رشد کیفی صحیح آن ها است.

وی افزود: باعث افتخار خانواده تنیس روی میز استان قم است که ما هم در بخش پسران و هم در بخش دختران در این اردوها نماینده داریم و از این گذشته ، مربی تیم ملی خردسالان ما در بخش دختران یک مربی از استان قم انتخاب شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: فاطمه محقق مربی قمی ملی تنیس روی میز قم در کمپ استعدادیابی طرح هوپس در آکادمی تنیس روی میز فعالیت دارد و زهرا مصباحی از قم نیز به عنوان بازیکن در این کمپ حضور دارد و تمرینات خود را دنبال می کند.

عموییان بیان داشت: در بخش پسران نیز یک نماینده در جمع پینگ پنگ بازان داریم به طوری که محمد حسن حبیبی از استان قم در این اردو حضور پیدا کرده است و این حضور ، برای آینده تنیس روی میز استان قم امید بخش است. حبیبی همچنین در مسابقات درون اردویی خردسالان توانست به مقام دوم دست پیدا کند.

وی عنوان کرد: اولین دوره مسابقات هفتگی سطح حرفه ای و رده آزاد تنیس روی میز استان قم نیز فراخوان شده و روز جمعه اول تیرماه در - آکادمی تنیس روی میز قائمی برگزار می شود و بازیکنان در مرحله مقدماتی ، بصورت گروهی ۳ نفره و در مرحله نهایی بصورت تک حذفی با هم رقابت می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار