مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اعلام کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در حوزه پسماند ساختمانی پیشتاز است.
کد خبر: ۶۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 21 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در حوزه پسماند ساختمانی پیشتاز است اظهار کرد: ما از محل تولید پسماند را مدیریت می‌کنیم و هر واحدی که شروع به کار می‌کند پس از دریافت پروانه باید برنامه ریزی برای مدیریت پسماند ساختمانی داشته باشد.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه همه پیمانکاران عمرانی برای پایان کار باید عدم خلافی سازمان مدیریت پسماند بگیرند اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی سطح شهر نیز مشمول این طرح می‌شوند، یعنی با این کار ما کلیه پسماند عمرانی را در مبدأ مدیریت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح به عنوان مثال اگر پروژه‌ای پیش‌بینی تولید 50 خودرو پسماند عمرانی دارد از مبدأ تا مقصد با کنترل رادیویی مشخص می‌شود که کجا باید تخلیه صورت گیرد.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: پسماند جزء ساختمانی نیز با مشارکت بخش خصوصی با آژانس پسماند عمرانی جمع‌آوری می‌شود به این صورت که شهروندان با سامانه 137 تماس گرفته و باکس‌ها در مقابل منازل مستقر شده و در زمان مقرر جمع‌آوری انجام می‌شود که با این کار شهری پاکیزه‌تر خواهیم داشت.

وی با اشاره به گشت نیروهای سازمان مدیریت پسماند برای پیگیری تخلفات واحدهای ساختمانی که اقدام به تخلیه غیرمجاز نخاله ساختمانی کرده‌اند گفت: کلیه واحدهایی که اقدام به تولید نخاله و تخلیه انجام دهند نیروهای سازمان مراجعه کرده تا استقرار باکس و زیباسازی معبر را تذکر دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار