رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف بیش از 4 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک دستگاه "کامیون" و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۱ 21 June 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس آگاهی استان "همدان"، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی انواع کالای قاچاق را با یک دستگاه کامیون از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد پایتخت بارگیری و سپس از استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محورهای مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و موفق شدند کامیون موصوف را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند که در بازرسی اولیه مشخص شد کامیون مذکور حامل محموله دکوری، ظروف آشپزخانه، گیره پلاستیکی، سوزن معمولی، برچسب پلاستیکی، کلیپس مو و دسته چوبی تی بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، کالاهای دیگری شامل انواع ظروف سرامیکی و دستمال تنظیف را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران در تحقیقات به عمل آمده موفق شدند صاحب کالا را نیز شناسایی و دستگیر که در بازجویی صورت گرفته از وی مشخص شد کالاها را 4 ماه قبل از کشور چین خریداری و توسط یکی از شرکت‌های بازرگانی ترخیص کرده است.

سرهنگ کرمی ارزش ریالی کالای قاچاق را 4 میلیارد و 620 میلیون ریال اعلام و بیان داشت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی که پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار