رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد
رئيس هیأت كاراته استان قم از حضور كاراته‌كاهاي قم در دور جديد تمرينات تيم ملي و همچنين برگزاري كارگاه آموزشي ويژه ورزشكاران اين رشته پرمدال خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲ 21 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: به واسطه علاقمندی بسیار بالایی که به رشته کاراته وجود دارد، خوشبختانه کاراته قم از نظر تعداد باشگاه‌های فعال، مربی، ورزشکار سازمان یافته، داور و نیروی انسانی متخصص وضعیت بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: به واسطه برخورداری از این امتیازها، کاراته قم در رده‌های مختلف ملی نماینده دارد، هر ساله شاهد اعزام کاراته‌کاهای پرتوان قم به رقابت‌های مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته هستیم و کاراته جزو هیات‌های برتر ورزش قم قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت کاراته استان قم در ادامه به حضور کاراته‌کاهای قم در اردوی جدید تیم ملی نونهالان ایران اشاره و عنوان کرد: مهدی محمدی، رضا دهقان، متین اسماعیلی و محمدمهدی پارسا معین با مربیگری مجید عبدالحسینی و محمد نجفی در این اردو حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته نونهالان به شمار می‌رود که در مشهد مقدس برگزار می‌شود و استعدادهای کاراته قم برای اثبات شایستگی‌ها، توانایی‌های فنی و تکنیک بالای خود در این رشته ورزشی به تمرین می‌پردازند.

برخوردار در ادامه از برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی ورزشی ویژه بانوان کاراته‌کای قم خبر داد و افزود: همچنین کارگاه آموزشی شناخت و پیشگیری از آسیب‌های ورزش کاراته به مدت یک روز در سالن جلسات فرهنگسرای جوان قم با حضور مدرس این کارگاه برگزار شد.

وی سپس به آمادگی کاراته‌کاهای قم برای حضور در مرحله نخست لیگ کاراته‌وان ایران اشاره و عنوان کرد: نخستین دوره لیگ کاراته‌وان ایران تیر ماه امسال آغاز می‌شود و با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، نخستین مرحله آن در سالن شهید همت تهران برگزار خواهد شد و ثبت‌نام حضور در این مسابقات تا دوم تیرماه به انجام می‌رسد.

رئیس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه پیکارهای لیگ دختران پنجم و ششم تیر و لیگ پسران هفتم و هشتم این ماه برگزار خواهد شد، در پایان اظهار کرد: این لیگ در رده سنی آینده‌سازان و با حضور نوجوانان 13 و 14 سال و جوانان 15 و 16 سال برگزار می‌شود، ضمن اینکه مسابقات در دو بخش کومیته انفرادی، کاتای تیمی و انفرادی و به صورت آزاد به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار