جشن رونمایی از پیراهن تیم سوهان محمد سیمای قم سه شنبه شب با حضور برخی مسئولان ،پیشکسوتان و بازیکنان این تیم درهتل المپیک این استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 20 June 2018

به گزارش تابناک قم، مدیرکل ورزش و جوانان قم دراین مراسم گفت: از همه ابزارهای لازم برای تقویت و موفقیت این تیم در لیگ برتر فوتسال حمایت می کنیم و امید است در فصل جاری، شاهد درخشش نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران باشیم.

حسن عابدی همچنین از بخش خصوصی جهت ورود به عرصه ورزش قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای خدمت به نسل جوان است و باید از ورود بخش خصوصی در این عرصه استقبال شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه سوهان محمد سیمای قم نیز در حاشیه این مراسم درگفت و گو با خبرنگاران گفت: این تیم در لیگ برتر امسال ظرفیت قهرمانی را دارد و تیم نیز برای کسب عنوان قهرمانی و یا نائب قهرمانی بسته شده است.

محمد زمردی ادامه داد: سال گذشته که این تیم از نظر امکانات و بازیکن در مضیقه بود توانست رتبه پنجم را کسب کند و در سال جاری نیز با وجود جذب بازیکنانی مانند محمد کوهستانی و علیرضا وفایی و ... می توانیم قهرمان لیگ شویم.

وی بیان داشت: موفقیت تیم بدون حمایت مسئولان استان ممکن نیست و بنابراین همه باید دراین عرصه به فوتسال قم کمک کنند.

مدیرعامل تیم سوهان محمد سیمای قم با اشاره به وضعیت کادر فنی و سرمربی تیم گفت: حسین صبوری وزنه ای بزرگ در فوتسال قم و ظرفیتی برای این تیم است، وی در سال های گذشته همیشه در کنار تیم های لیگ برتری قم بوده و نقش پررنگی در موفقیت آنها داشت ولی اسم وی مطرح نبود.

رسول قلی زاده ادامه داد: با وجود حضور صبوری در تیم سوهان محمد سیما، ما شاهد موفقیت هر چه بیشتر این تیم در لیگ برتر خواهیم بود.

صبوری حدود 14 سال به عنوان بازیکن و مربی در لیگ برتر فوتسال قم حضور داشت و در چند سال گذشته نیز به عنوان مربی در کنار نماینده قم در لیگ برتر بود و امسال به عنوان سرمربی سوهان محمد سیمای قم فعالیت دارد.

نماینده فوتسال قم امسال با نام سوهان محمد سیما در لیگ برتر حاضر خواهد شد. سال قبل نیز با نام آتلیه طهران قم شرکت کرده و رتبه پنجم را کسب کرد.

در پایان این مراسم، پیراهن تیم به برخی پیشکسوتان و بازیکنان تیم سوهان محمد سیما تقدیم شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار