با پايان رقابت 32 تيم و انجام 64 مسابقه
بازي‌هاي جام رمضان فوتسال باشگاه‌هاي استان قم با قهرماني فوتساليست‌هاي تيم شهيد محمدمهدي لطفي‌نياسر به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۶۲۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 19 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، مسابقات سال 1397 فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی استارت خورد و با انجام دیدارهای مقدماتی، سه مرحله بازی‌های حذفی و برگزاری دیدار فینال، سرانجام قهرمان این دوره مشخص شد.

در مجموع دیدارهای مقدماتی، حذفی و نهایی 64 بازی در سالن‌های دو هزار نفری شهید حیدریان و شهدای دفاع مقدس مجموعه نخلستان سپاه قم به انجام رسید و چهار تیم شهید محمدمهدی لطفی، الماس شهر، دنیای ورزش و شهدای نیروگاه در رتبه‌های اول تا چهارم جای گرفتند.

در مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، نخستین بازی بین تیم‌های دنیای ورزش و شهدای نیروگاه برای تعیین رتبه سوم این جام به انجام رسید و سرانجام فوتسالیست‌های تیم دنیای ورزش رتبه سوم را از آن خود کردند.

در مسابقه رده‌بندی جام رمضان ۹۷ مسابقه جذاب تیم‌های شهدای نیروگاه و دنیای ورزش در وقت‌های عادی با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید که در این بخش فوتسالیست‌های دنیای ورزش عملکرد بهتری ارائه کرده و با نتیجه 8 بر 7 صاحب برتری شدند تا سکوی سوم را به خود اختصاص دهند.

اما در مسابقه نهایی این بازی‌ها که با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم به انجام رسید، تیم‌های شهید محمدمهدی لطفی‌نیاسر و الماس شهر به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در آن 6 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و سرانجام تیم شهید لطفی‌نیاسر به برتری 4 بر 2 رسید و جام قهرمانی خود را از حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر برادر این شهید مدافع حرم و مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم دریافت کرد.

در این بازی که جمعی از بهترین‌های چند سال اخیر فوتسال قم و بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عضو تیم شهید لطفی‌نیاسر بودند، محمد کرمانی، علیرضا وفایی، هاشم فرج زاده و سعید قاسمی گلزنان این تیم لقب گرفتند و گل‌های تیم الماس شهر را محمد رمضانی و مهرداد کریمیان به ثمر رساندند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار