سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر فوت کرده و ۳ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 09 June 2018

 آخرین اخبار تهران امروز به گزارش تابناک قم ،سید جلال ملکی از تصادف در اتوبان تهران- قم خبر داد و افزود: این تصادف ساعت ۱۴:۵۲ ظهر امروز در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران- قم مقابل تیر شماره ۲۹۲ و حدودا ۱۸ کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه محدوده مذکور خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران است، افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو «رنو ساندرو» به دلیل نامشخصی با بلوک های نیوجرسی وسط بزرگراه برخورد و پس از آن به شدت با یک دستگاه جرثقیل که در لاین سرعت متوقف شده و کارگران مشغول عملیات عمرانی بودند برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در زمان حادثه یک آقا و خانم حدودا ۳۰ ساله در خودرو سواری حضور داشتند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل این افراد از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند، که به تایید این عوامل جان خود را از دست داده بودند.

ملکی ادامه داد: در اثر این حادثه ۳ کارگر مرد ۳۰ الی ۵۰ ساله که با جرثقیل کار می کردند، نیز دچار مصدومیت شدند، که از این تعداد ۲ نفر به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

وی از انتقال خودروها به محل امنی خبر داد و گفت: ترافیک سنگینی در اثر این حادثه ایجاد شده بود، که با کمک عوامل پلیس راهور، معبر مجددا بازگشایی شد و در ساعت ۱۵:۵۴ عملیات به پایان رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار