مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از ایجاد فروشگاه‌های متعدد برای فروش مبل استان قم در شهرهای مختلف کشورهای عراق و عمان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 09 June 2018

به گزارش تابناک قم،امیر طیبی‌نژاد با اشاره به آمادگی شهرک صنعتی قنوات برای استقرار واحدهای چوب و مبلمان اظهار داشت: در این شهرک صنعتی زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای مربوط به چوب و صنایعی چون مبلمان ایجادشده است.

وی افزود: از سال 96 شاهد استقبال مناسبی از صنف درودگران در زمینهٔ استقرار در شهرک صنعتی قنوات بوده‌ایم و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود با توجه به بهبود وضعیت زیرساخت‌های این شهرک استقبال بهتری صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: با تخصیص اراضی کوچک روند انتقال واحدهای مبلمان سازی به این شهرک در سال جاری وضعیت مناسب‌تری به خود خواهد گرفت، تسهیلات ویژه‌ای برای انتقال واحدهای صنف درودگران به شهرک صنعتی قنوات در نظر گرفته‌شده است.

طیبی نژاد ادامه داد: مشکل راه‌های ارتباطی مهم‌ترین مشکلی بوده که درزمینهٔ زیرساخت‌های شهرک صنعتی قنوات هم‌اکنون وجود دارد، ولی در حال حاضر 139 قرارداد واگذاری زمین و انتقال واحدهای درون شهر به این شهرک منعقدشده و 40 واحد نیز در حال حاضر فعال بوده و مشغول فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی است.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مناقصه احداث و بهره‌برداری از ورودی شهرک صنعتی قنوات انجام‌شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری از این پروژه به‌صورت رسمی بهره‌برداری به عمل آید تا مشکلی در مسیر دسترسی به این شهرک صنعتی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به حمایت‌های ویژه استان از خوشه چوب و مبلمان ابراز کرد: خوشه چوب و مبلمان از سه سال گذشته موردحمایت و توجه استان بوده و برای ایجاد ارزش‌افزوده در صنعت مبل استان قم برند صمیم استان ایجادشده و شرکت شهرک‌های صنعتی در حال حاضر اقداماتی درزمینهٔ کنسرسیوم‌های صادراتی، شرکت‌های های بازرگانی، خریدهای مشترک و تأمین اعتبارات برای حلقه‌های مفقوده این صنعت است.

طیبی نژاد با تأکید بر صادرات مبل استان قم به کشورهای دیگر دنیا عنوان کرد: علی‌رغم اینکه اروپا خاستگاه تولید چوب و مبلمان است اما صادرات مبل استان قم به کشور لهستان از سال 96 فراهم‌شده است، همچنین فروشگاه‌های متعددی برای فروش مبل استان قم در شهرهای مختلف کشور عراق و عمان نیز ایجادشده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار