مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: دوره آموزش آشنایی با مبانی موسیقی قرار است تیرماه توسط انجمن موسیقی سازمان بسیج و با همکاری آموزشگاه موسیقی نوا به صورت رایگان برای هنرمندان بسیجی استان برگزار شود.
کد خبر: ۶۱۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 09 June 2018

به گزارش تابناک قم،قاسم بابایی با اشاره به لزوم آموزش در مقوله هنر استان قم اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج هنرمندان استان توجه به مبحث آموزش برای علاقه مندان به هنر وهنرمندان است.

وی از برگزاری دوره آموزش آشنایی با مبانی موسیقی توسط انجمن موسیقی بسیج هنرمندان قم خبر داد و گفت: این دوره کوتاه مدت 8 جلسه با حضور استاد امیرحسن حاجی ابراهیمی مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان قم برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: این دوره قرار است در تیرماه توسط انجمن موسیقی سازمان بسیج و با همکاری آموزشگاه موسیقی نوا به صورت رایگان برای هنرمندان بسیجی استان برگزار شود.

بابایی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است در دوره آموزشی آشنایی با مبانی موسیقی، مباحثی چون تئوری موسیقی، تلفیق شعرو موسیقی و آشنایی با سازها و غیره آموزش داده شود.

وی عنوان کرد: در پایان دوره آموزش آشنایی با مبانی موسیقی که به مدت 8 جلسه برگزار می‌شود گواهی نامه پایان دوره به هنرجویان اعطا می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار