معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: به‌دلیل انجام عملیات عمرانی در محدوده کیلومتر ۵ آزادراه قم تهران (و بلعکس) به‌مدت ۲ شبانه‌روز در این مسیر محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 09 June 2018

به گزارش تابناک قم،اکبر سلیمانیان با اشاره به بهبود و تکمیل عملیات عمرانی در آزادراه قم-تهران اظهار داشت: ایمنی بیشتر آزادراه قم-تهران از مباحث مهمی بوده که در دستور کار راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم قرار دارد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در کیلومتر 5 محور قم-تهران افزود: به دلیل انجام عملیات عمرانی در محدوده کیلومتر 5 آزادراه قم تهران (و بلعکس‌) به مدت دو شبانه‌روز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ادامه عملیات پل‌سازی در این محور را مورداشاره قرارداد و گفت: اعمال این محدودیت ترافیکی در این محور به‌دلیل عملیات عمرانی پل‌سازی در ناحیه کیلومتر 5 آزادراه قم –تهران (‌و بلعکس‌) محدودیت ترافیکی اعمال شود.

سلیمانیان ادامه داد: به دلیل نصب دالهای پل در حال احداث واقع در کیلومتر5 آزادراه قم – تهران‌، به مدت دو شبانه‌روز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، این محدودیت از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 20خرداد لغایت ساعت 20 عصر روز سه‌شنبه 22 خردادماه در محدوده مذکور اعمال و رانندگان جهت ادامه سفر به مسیرهای دسترسی جایگزین هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزینی در محدودیت‌های ترافیکی کیلومتر 5 محور قم-تهران تأکید کرد: مسیر دسترسی جایگزین در لاین شرقی (‌مسیر قم به تهران‌) را از طریق رمپ ورودی بوده و در لاین غربی (مسیر تهران به قم) نیز رانندگان جهت ادامه مسیر می‌توانند از واریانتی که به همین منظور احداث گردیده استفاده کرده و مجدداً به آزادراه وارد شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با توصیه به رانندگان در رعایت کامل موارد ایمنی ابراز کرد: رانندگان باید جوانب و موارد ایمنی را به‌طور کامل رعایت و با مجریان طرح برای راه‌اندازی و تکمیل این پروژه عمرانی تعامل لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار