در مسابقات فوتسال جام رمضان؛
در آغاز مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان قم چهره ۴ تیم از ۸ تیم راه یافته به یک چهارم نهایی مشخص شد.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 09 June 2018

به گزارش تابناک قم، شب سیزدهم مسابقات فوتسال جام رمضان قم در ۴ بازی از ۸ بازی مرحله یک هشتم نهایی، ۱۵ گل به ثمر رسید و هیچ از ۴ مسابقه این مرحله به ضربات پنالتی کشیده نشد.

در مسابقات برگزار شده در سالن نخلستان، تیم شهدای نیروگاه موفق شد برابر تیم سیصد و سیزده ۲ بر صفر پیروز شود و دیدار تیم‌های شهید مهدی طهماسبی و دلسوختگان اهل بیت با برتری ۴ بر یک تیم شهید مهدی طهماسبی پایان یافت.

دیدار نزدیک و دیدنی تیم‌های کارواش الماس شهر و کافه گیم منتخب با پیروزی ۲ بر یک تیم الماس شهر به پایان رسید و در نهایت تیم محبین حضرت رقیه در یک مسابقه نزدیک ۳ بر ۲ از سد تیم منتخب مهاجرین عبور کرد و به جمع ۸ تیم پایانی رسید.

در ادامه این مسابقات امشب و در سالن نخلستان قم، تیم‌های حراست اداره برق تهران و سپهر از ساعت ۲۲ و سید ذاکر و امید الوند از ساعت ۲۳ به مصاف هم می‌روند. سپس در بامداد یکشنبه تیم فروشگاه دنیای ورزش با انصار و شهید محمد مهدی لطفی با امیران اسپورت مسابقه خواهند داد.

به دلیل تعمیرات در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان ادامه این مسابقات در سالن نخلستان پیگیری می‌شود. این در حالی است که مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان قم در سالت شهید حیدریان قم برگزار می‌شد.

 

 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار