همگام با مردم قم انجام شد؛
تعدادی از مراجع عظام تقلید و اساتید حوزه همگام با مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
کد خبر: ۶۱۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 08 June 2018

به گزارش تابناک قم، تعدادی از مراجع عظام تقلید و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همگام با مردم ولایت‌مدار قم در مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم که با وجود گرمای هوا خود را به حرم حضرت معصومه(س) رسانده بودند، مسیر حرم مطهر تا مصلی قدس را راهپیمایی کردند تا انزجار خود را از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده و حمایت مجدد از مظلومان فلسطین داشته باشند.

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان، امروز قسمت‌هایی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم را همراه با مردم روزه‌دار طی کردند.

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام سید حسن خمینی و حجت الاسلام سید علی خمینی یادگاران امام راحل، آیت الله مقتدایی، سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از مسئولان استان نیز در مراسم راهپیمایی روز قدس قم حضور داشت.

اقشار مختلف مردم قم نیز در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی را محکوم کرده و خواستار واکنش مجامع بین المللی نسبت به این اقدامات شدند.

مردم ولایت مدار و روزه‌دار قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با طی کردن مسیر میدان آستانه، خیابان اراک، پل حجتیه، تقاطع شهدا، خیابان صفائیه، میدان جانبازان خود را به مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه رساندند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار