ديدارهاي مرحله حذفي مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌ها بعد از شب‌هاي قدر در بزرگترين سالن ورزشي قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 07 June 2018

به گزارش تابناک قم، امسال 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام رسید.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد و بدین‌ترتیب اکنون 16 تیم در دور دوم این بازی‌ها حضور دارند و کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم بعد از انجام دیدارهای مقدماتی، به واسطه همزمانی با شب‌های پرفیض قدر، پنج شب این بازی‌ها را تعطیل کرد.

بازی‌های مرحله حذفی جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم که امسال با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم به انجام می‌رسد، از جمعه شب هجدهم خرداد ماه آغاز می‌شود و در شب نخست این مرحله از ساعت 22 تیم‌های شهدای نیروگاه و 313 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

یان در حالی است که با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه نخست تیم‌های شهدای نیروگاه و شهید محمدمهدی طهماسبی، گروه دوم تیم‌های دلسوختگان اهل بیت و 313، از گروه سوم کارواش الماس شهر و محبین حضرت رقیه، گروه چهارم منتخب مهاجرین و کافه‌گیم، گروه پنجم حراست اداره برق و امید الوند، گروه ششم ذاکر و سپهر، گروه هفتم دنیای ورزش و امیران اسپرت و از گروه هشتم تیم‌های شهید محمدمهدی لطفی و انصار به مرحله حذفی رسیده‌اند.

برنامه دیدارهای مرحله حذفی

جمعه 18 خرداد ماه

شهدای نیروگاه – سیصد و سیزده (ساعت 22)

دلسوختگان اهل بیت (ع) – شهید مهدی طهماسبی (ساعت ۲۳)

کارواش الماس شهر – کافه گیم ساعت (ساعت 24)

منتخب مهاجرین – محبین حضرت رقیه (ساعت یک بامداد)

شنبه 19 خرداد ماه

حراست اداره برق – سپهر (ساعت 22)

ذاکر – امید الوند (ساعت 23)

دنیای ورزش – انصار (ساعت 24)

شهید محمدمهدی لطفی – امیران اسپرت (ساعت یک بامداد)

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار