رئيس هیأت گلف استان قم:
رئيس هیأت گلف استان قم از انتخاب اين هیأت ورزشي به عنوان يكي از هيات‌هاي برتر ورزش قم از سوي اداره كل ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 06 June 2018

به گزارش تابناک قم،رضا دلاوری اظهار کرد: اینکه هیأت گلف استان قم به عنوان هیأت برتر ورزش انتخاب شده، به واسطه وحدت، همدلی و تلاش تک تک اعضای هیأت است و این موفقیت در رقابت با هیات‌هایی که از نظر امکانات، فضای ورزشی، منابع مالی و بسیاری امتیازهای دیگر وضعیت بهتری نسبت به گلف دارند، برای مجموعه هیأت یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

رشد 122 درصدی گلف قم در محور قهرمانی و حرفه‌ای

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی صورت پذیرفته از عملکرد سال 1396 هیات‌های ورزشی استان قم توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیأت گلف با رشد 34 درصدی نسبت به سال 95 در مجموع شاخص‌ها و با رشد 122 درصدی در محور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به عنوان هیأت برتر ورزش قم معرفی شد.

کربلایی قهرمان جام رمضان مینی‌گلف مردان قم

رئیس هیأت گلف استان قم در ادامه به برگزاری پیکارهای مینی‌گلف مردان قم به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و عنوان کرد: در این مسابقات که میزبان آن آکادمی مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم بود، پس از سه راند بازی، به ترتیب مجید کربلایی، علی منفرد و محمد عالی‌پناه اول تا سوم شدند.

آشنایی هیات‌های ورزشی قم با گلف، مینی‌گلف و وودبال

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آشنایی ورزشکاران سایر رشته‌ها با ورزش گلف و رشته‌های زیر مجموعه آن خبر داد و افزود: ورزشکاران رشته‌ کاراته در برنامه‌ای خانوادگی با حضور در آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه شهید حیدریان، به یادگیری و آشنایی با رشته‌های ورزشی گلف، مینی‌گلف و وودبال پرداختند.

رئیس هیأت گلف استان قم با بیان اینکه کسب رتبه برتر هیات‌های استانی انگیزه را برای کار و تلاش بیشتر در هیأت گلف چند برابر کرده است، اضافه کرد: در برنامه‌های آموزشی برای هیات‌ها، توسط مربیان برجسته رشته‌های زیر مجموعه هیات، قوانین و مطالب مربوط به هر بازی به آنها آموزش داده می‌شود.

برگزاری کارگاه توجیهی آموزش تئوری قوانین گلف در قم

وی سپس به برگزاری کارگاه توجیهی آموزش تئوری قوانین گلف اشاره و عنوان کرد: این کارگاه در یازدهمین روز خرداد ماه به همت کمیته آموزش بانوان هیأت گلف استان قم و با استقبال قابل توجه بانوان علاقمند به این رشته در آکادمی گلف ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، در حالی که تدریس آن را علی ملک‌لی از قهرمانان این هیأت بر عهده داشت.

احداث زمین مینی‌گلف در مجموعه ورزشی نظام مهندسی

دلاوری با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی را از بانوان علاقمند به گلف شاهد بودیم، به دیدار اخیر خود با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اشاره و بیان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته در این دیدار، مقرر شد مجموعه ورزشی سازمان نظام مهندسی با هدف احداث زمین مینی‌گلف در اختیار هیأت گلف استان قم قرار بگیرد،

رئیس هیأت گلف استان قم در پایان با بیان اینکه گلف قم آینده خوب و درخشانی دارد، اظهار کرد: در توافق با مسوولان عزیز نظام مهندسی، قرار شد ظرف دو ماه آینده این زمین در متراژ 970 متر مربع در مجموعه ورزشی نظام مهندسی واقع در شهر پردیسان احداث شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار