عضو مجلس خبرگان رهبری:
نماینده زنجان در مجلس خبرگان رهبری ،امام راحل را مجسمه عمل به قرآن دانست و گفت: حاکمیت اسلام،دفاع از قرآن و شریعت و ایستادگی در برابر مستکبران دغدغه اصلی حضرت امام و شهیدان قیام 15 خرداد بود.
کد خبر: ۶۱۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 05 June 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی درمراسم گرامیداشت سالگرد قیام خونین 15 خرداد در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امروز نیز با گذشت 40 سال ازپیروزی انقلاب، کشور در همین مسیر در حرکت است.

وی با بیان اینکه کشور از همان نقطه آغاز و شکل گیری نهضت اسلامی در زیر سایه رهبری امام راحل و بعد از آن رهبر معظم انقلاب قرار داشته و با قدرت در پی تحقق احکام اسلام، و اجرای شریعت اسلامی است، افزود: مردم موظفند هوشیار و آماده برای دفاع از اسلام گوش به فرمان رهبری باشند.

وی یادآور شد: امام در برابر لایحه کاپیتولاسیون که هدف آن مصونیت بخشی به اتباع بیگانه و هتک حرمت ملت ایران بود، آن گونه با صلابت ایستاد و امروز نیز رهبرمعظم انقلاب در برابر زیاده خواهی غرب با صراحت و شجاعت ایستادند و اثبات کردند که امام راحل هنوز زنده است و راهش با قدرت تداوم دارد.

دولابی با بیان اینکه کشور با تلاش رزمندگان که سربازان واقعی امام هستند، به نقطه اقتداری رسیده که دشمن نمی تواند نگاه چپ به آن بکند، گفت: ملت شریف ایران شاگرد مکتب امام حسین (ع) هستند و به هیچ وجه زیر بار ظلم نمی رود، و با اقتدار تمام همانند 15 خرداد 42 که با بصیرت از امام راحل حمایت کرد از رهبری نیز پشتیبانی خواهد نمود و این پرچم را به دستان امام زمان (عج) می رساند.

15 خرداد ماه 1342 سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که در جریان این رویداد مهم تاریخی شمار زیادی از مردم، روحانیان و طلبه ها به دست عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار