رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم از اعزام كشتي‌گيران فرنگي‌كار قم به پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني رده سني اميد كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 05 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،محسن وزیری اظهار کرد: در سه ماه ابتدایی سال 1397 کشتی‌گیران قم درگیر رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های جهانی و آسیایی 2018 و همچنین بازی‌های آسیایی بودند و اکنون نوبت حضور آنها در پیکارهای قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: نتیجه حضور کشتی‌گیران قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی، کسب سهمیه حضور در مهمترین رخداد ورزشی امسال قاره یعنی بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتای اندونزی بود، ضمن اینکه دو کشتی‌گیر قم هم اکنون در اردوی تیم ملی جوانان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارند.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های کشوری سال جاری از تیرماه برگزار می‌شود و روزهای 19 تا 22 تیر ماه کشتی‌گیران قم در تلاش برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات رده سنی امید کشور با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد: فدراسیون کشتی میزبانی این مسابقات را به هیأت کشتی استان لرستان سپرده و رقابت‌ها در شهرستان الیگودرز به انجام می‌رسد، پیکارهایی که کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر آن اهمیت زیادی دارد زیرا انتخابی تیم‌ ملی کشتی امید محسوب می‌شود.

وزیری بیان کرد: مسابقات قهرمانی امیدهای کشور در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی به انجام می‌رسد و کشتی‌گیران آزادکار برای به دست آوردن مقام‌های برتر اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم با یکدیگر سرشاخ می‌شوند، ضمن اینکه پیکارهای رشته فرنگی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

وی در پایان به شرایط سنی کشتی‌گیران شرکت کننده در این مسابقات نیز اشاره و اظهار کرد: کشتی‌گیران متولد دهم دی‌ماه سال 1378 تا یازدهم دی‌ماه سال 1373 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، ضمن اینکه در پایان نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه می‌یابند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار