مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام ؛
مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام گفت : 450 کیلومتر شبکه های زیرساخت مخابراتی در چارچوب این طرح از 6 مسیر شهرستان های مختلف در حال اجراست.
کد خبر: ۶۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 27 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی  در حاشیه نشست هماهنگی زیرساخت های مرز چیلات  گفت: 450 کیلومتر شبکه های زیرساخت مخابراتی در چارچوب این طرح از 6 مسیر شهرستان های مختلف در حال اجراست.

وی از هزینه 220 میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: این اعتبار برای اجرای شبکه زیرساخت استان در 6 مسیر شامل ایلام به مهران، مهران به دهلران، دهلران به دشت عباس، ایلام به بازارچه مرزی، ایلام به ایوان و ایلام به بدره هزینه می شود.

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام یادآور شد: این طرح هم اکنون از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است و تا پایان مهرماه سال جاری بهره برداری می شود.

حسن بیگی همچنین از آغاز اجرای 45 کیلومتر شبکه فیبر نوری مرز چیلات در هفته آینده خبر داد و یادآور شد: برای این پروژه نیز بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه می شود.

حسن بیگی تاکید کرد: پروژه اتصال مرز چیلات به شبکه فیبر نوری قرار است ظرف چهار ماه اجرا شود و با توجه به هماهنگی بین دستگاه های شهرستانی و نبود موانع پیش بینی می شود این پروژه کمتر از سه ماه به اتمام برسد.

وی چیلات را یکی از مرزهای مهم استان در اربعین دانست و گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت بعنوان متولی بستر ارتباطی، ظرفیت شبکه فیبرنوری چیلات را به طول 45 کیلومتر تکمیل خواهد کرد.

فرماندار دهلران نیز در نشست هماهنگی زیرساخت چیلات با حضور مدیرکل ارتباطات و زیرساخت استان ایلام گفت: با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد استان و پیگیری ها بسیاری از زیرساخت های چیلات در حال تکمیل شدن است.

سید حسینعلی موسوی بر ضرورت همکاری و همراهی همه مدیران شهرستان در جهت اجرای فیبرنوری چیلات تاکید کرد و افزود: شبکه فیبر نوری چیلات به طول 45 کیلومتر به مناقصه رفته و پیمانکار ظرف هفته آینده عملیات اجرایی را آغاز می کند.

وی با اشاره به هزینه 300 میلیارد ریالی در بحث زیرساخت های چیلات گفت: 75 میلیارد ریال برای زیرساخت های چیلات در حال هزینه است و بزودی زیرساخت های این مرز قبل از اربعین سال جاری تکمیل خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار