در رشته‌هاي سالني و ساحلي صورت مي‌گيرد
هندباليست‌هاي استان قم در سه رويداد سال 1397 قهرماني كشور براي كسب عناوين برتر با حريفان خود از ساير استان‌ها به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۶۱۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱ 27 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی کشور، پیکارهای قهرمانی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد بانوان ایران و مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر سه رویداد مهمی است که هندبالیست‌های قم خود را برای حضور در آنها آماده می‌کنند.

با اعلام شرایط مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور، این پیکارها در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان دهه دوم تیرماه برگزار می شود و تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها تا نوزدهم خرداد برای اعلام آمادگی حضور خود در این پیکارها فرصت دارند.

این در شرایطی است که پیکارهای ساحلی هندبال ایران با عضویت 10 بازیکن در ترکیب هر تیم و در رده‌ سنی جوانان ویژه هندبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا برگزار می‌شود، ضمن اینکه هر تیم را یک مربی و یک سرپرست نیز همراهی خواهد کرد.

رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد ایران در رده سنی امید نیز از سوم تیرماه برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، زمان پیش‌بینی شده برای تیم‌های متقاضی شرکت در این مسابقات رو نوزدهم خرداد اعلام شده است، در حالی که هر تیم با 16 بازیکن به همراه سه نفر کادر فنی به این رقابت می‌رود و بازی‌ها ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1374 به بالا برگزار می‌شود.

سومین رویداد پیش‌روی هندبالیست‌های استان قم، مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور در دهه اول تیر ماه است، رقابت‌هایی که تیم‌ها باید آمادگی خود را برای حضور در آن تا دوازدهم خرداد اعلام کنند، ضمن اینکه هر تیم متشکل از 14 بازیکن به همراه دو نفر کادر فنی در مجموع با 16 نفر به میدان می‌رود و بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بالا اجازه حضور در این رقابت‌ها را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار