رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم فعالیت بیشتر میراث فرهنگی در زمینه ثبت قیام ۱۵ خرداد به نام مردم قم تاکید کرد و خواستار تلاش همه دستگاه‎های استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس شد.
کد خبر: ۶۱۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۰ 27 May 2018

به گزارش تابناک قم، نصرت‌الله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که با حضور مدیران استان برگزار شد گفت: روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از مهمترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و باید به خوبی به این مباحث پرداخته شود تا نسل جدید هرچه بیشتر با مبانی انقلاب اسلامی و امام راحل آشنا شوند.

وی افزود: باید تبلیغات متمرکزی در این خصوص در هسته مرکزی شهر قم صورت بگیرد؛ برنامه محوری در خصوص ۱۴ و ۱۵ خرداد در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود؛ با توجه به اینکه اخیرا تلاش های مذبوحانه ای برای شبهه پراکنی علیه انقلاب و تطهیر چهره دیکتاتورهای پیش از انقلاب می شود و شاهد مظلومیت بیش از حد امام راحل هستیم، باید تلاش کنیم تا چهره واقعی این دیکتاتورها را بیشتر برای نسل جدید معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با ذکر این مطلب که تبلیغات برای برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در خصوص سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با همکاری شهرداری صورت گیرد، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه بر بزرگداشت این قیام تاکید داشتند و همواره سالروز قیام ۱۵ خرداد به صورت ویژه در شهر قم گرامی داشته می‌شود.

وی بر لزوم فعالیت بیشتر میراث فرهنگی در زمینه ثبت قیام ۱۵ خرداد به نام مردم قم تاکید کرد وافزود: امسال به دلیل نزدیکی سالروز قیام ۱۵ خرداد با روز جهانی قدس، در سالروز این قیام در شهر قم به جای راهپیمایی، تجمع بزرگی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و زمان برگزاری این تجمع پیش از اذان ظهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد باید به ایامی برای اطعام نیازمندان با همکاری خیرین در کشور و استان قم تبدیل شود.

لطفی بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر در خصوص تبیین وصیت نامه امام تاکید کرد و گفت: روز قدس از جمله تدابیر حکیمانه امام راحل بود؛ روز جهانی قدس در سال جاری، روز حساسی است و باید تلاش کنیم که افراد بیشتری در راهپیمایی این روز در شهر قم شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در روز جهانی قدس، مردم شهر قم از ۱۰ منطقه شهر به سمت میدان آستانه حرکت می‌کنند تا در ساعت ۱۰ صبح در این میدان حضور داشته باشند، همچنین سرویس‌هایی برای انتقال شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار