هیأت فوتبال استان قم از عموم شهروندان قمی و خانواده‌ها خواستار توجه به تبلیغات مدارس فوتبال و فوتسال غیر مجاز شد و هفتم خرداد را آخرین مهلت صدور مجوز فعالیت مدارس فوتبال در اوقات فراغات سال جاری عنوان کرد.
کد خبر: ۶۱۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 26 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، بر اساس اعلام کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم آخرین مهلت تکمیل مدارک به منظور صدور مجوز مدارس فوتبال و فوتسال در قم به منظور فعالیت در اوقات فراغت و تابستان سال جاری، روز دوشنبه هفته جاری یعنی هفتم خرداد ماه است.

این در حالی است که این هفته ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های باشگاهی فوتسال قم به منظور حضور در لیگ‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های قم نیز انجام می‌شود و مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت قرارداد بازیکنان از سوی کمیته فوتسال هیأت فوتبال قم تا پایان ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

هیأت فوتبال استان قم برای تمامی شهروندان قمی و خانواده‌های هنرجویان فوتبال و فوتسال در اوقات فراغت امسال نیز اعلام کرده و از آنها خواسته تا به تبلیغات منفی فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا این هیأت تا کنون مجوز هیچ مدرسه فوتبالی را تایید نکرده و تبلیغات و فعالیت این مدارس غیرقانونی است و اسامی مدارس فوتبال رسمی و دارای مجوز قم نیمه خرداد ماه اعلام خواهد شد.

خبر دیگر از فوتسال استان قم به قرار گرفتن نام فوتسالیست جوان قمی در لیست 21 نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی فوتسال امید ایران اختصاص دارد و بر این اساس محمدجعفر گل فوتسالیست خوش‌آتیه قمی تنها شانس فوتسال قم برای کسب سهمیه المپیک است.

همچنین دیگر خبر فوتسالی به تمدید قرارداد هاشم فرج‌زاده کاپیتان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای همراهی این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال تعلق دارد، ضمن اینکه مسلم اولاد قباد فوتسالیست قمی که فصل گذشته در تیم تاسیسات دریایی تهران توپ می‌زد، به تیم گیتی‌پسند اصفهان پیوست.

همچنین دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، مهدی طهماسبی از داوران فوتبال استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار‌ شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار