در هشتمین همایش گرامیداشت حضرت خدیجه کبری از کتاب "ام المومنین خدیجه کبری" رونمایی شد.
کد خبر: ۶۱۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۳ 26 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،آیت پیمان رئیس موسسه شیعه شناسی در حاشیه این همایش گفت: علی‌رغم اینکه عالمان دینی مجاهدت‌های بسیاری در خصوص حضرت خدیجه سلام الله علیها داشتند، اما آن طور که شاید و باید حق ایشان ادا نشده است.

وی ادامه داد: دشمنان خاندان اهل بیت در طول تاریخ برای پوشاندن چهره تابناک این انسان‌های الهی تلاش بسیاری کردند، به خصوص بنی امیه و بنی عباس که سعی داشتند تا منزلت جایگاه رفیع این بانوی بزرگوار شناخته نشود.

رئیس موسسه شیعه شناسی قم بیان کرد: بر این اساس ضرورت دارد کتاب های علمی، تحقیقی، پژوهشی و تاریخی مستند پیرامون شخصیت آن بزرگوار منتشر شود و در این راستا از کتاب ام المومنین خدیجه کبری رونمایی شد.

وی با بیان این که اصل کتاب به زبان عربی است، افزود: کتاب ام المومنین خدیجه کبری توسط استاد سید محمد صالحی ترجمه شده و در این هفته به چاپ رسیده است که جمعه 4 خرداد در هشتمین همایش گرامیداشت حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها در قم رونمایی شد.

وی با بیان این که این کتاب یکی از غنی ترین کتاب‌ها پیرامون شخصیت حضرت خدیجه کبری است خاطرنشان کرد: لازم است کتب بیشتری در زمینه سیره حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها تالیف و ترجمه شود تا مردم دنیا با شخصیت واقعی ایشان آشنا شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار