مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: امسال در ماه رمضان بیش از 150 نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه‌های علمیه با همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی برای امور تبلیغی به شهرها و استان‌های مختلف کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۱۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۱ 26 May 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی نجفی قدسی شامگاه جمعه در مراسم افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری اظهار کرد: این روحانی یک روحانی آبرومند در اصفهان بود که پایگاه مردمی در بین مردم داشت و او یک دارالقرآن بزرگ در این شهر ایجاد کرد.

وی ادامه داد: مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مظاهری به دلیل مشی مردمی، محبوبیت زیادی در شهر اصفهان داشت و او در طول دوران دفاع مقدس با فراخوان مردمی، نیازهای جبهه را جمع آوری می‌کرد، انجمن مددکاری امام زمان(عج) توسط این عالم برجسته در زمان رژیم طاغوت به وجود آمد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: در طول ماه مبارک رمضان جلسات قرائت دعای ابوحمزه ثمالی توسط مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری در شهر اصفهان برگزار می‌شد.

نجفی قدسی با اشاره به ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طباطبایی اظهار کرد: او یک شخصیت جامع الاطراف بود و یک سلوک مردمی داشت، متاسفانه با خلأ روحانی‌های برجسته در برخی از شهرها مواجه هستیم و نباید شهرهای ایران از علمای بزرگ خالی شود.

وی ادامه داد: امسال در ماه رمضان بیش از 150 نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه‌های علمیه با همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی برای فعالیت های تبلیغی به شهرها و استان‌های مختلف کشور اعزام شدند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: ایمان مردم قطعا رابطه مستقیمی با روحانیت دارد، به اندازه ای که روحانیت در جامعه حضور داشته باشد، مردم با ایمان تر خواهند بود، مرقد برخی از روحانیون برجسته شهرستان‌ها به زیارتگاه‌هایی برای مردم تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران حوزه باید فکر اساسی برای خالی نشدن شهرستان‌ها از روحانیون بزرگ داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار