ادامه موفقیت برای محمدرضا شعبانی؛
محمدرضا شعبانی تکواندوکار معلول قمی در ادامه روند موفق ورزشی خود مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت.
کد خبر: ۶۱۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 25 May 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تیم ملی پارا تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام حضور پیدا کرده است، یکی از پاراتکواندوکاران ترکیب تیم ملی، محمد رضا شعبانی تکواندوکار قمی است که توانست مدال برنز آسیا را کسب کند.

کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا برای شعبانی، مقدمه‌ای بر حضور موفق و کسب مدال از بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا محسوب می‌شود و اکنون وی را در جمع یکی از گزینه‌های کسب مدال برای ورزش قم در بازی‌های آسیایی پیش رو قرار داده است.

محمدرضا شعبانی نماینده پاراتکواندو کشورمان در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) ابتدا به مصاف نماینده کشور کنگو که یکی از کشورهای مهمان این مسابقات بود رفت و با پیروزی با نتیجه ۲۲ بر ۲ راهی مرحله بعد شد تا حریف نماینده کشوری از شرق آسیا شود.

شعبانی در مرحله بعد رو در روی تکواندوکاری از تایلند قرار گرفت و در پایان دیداری حساس نتیجه را ۲۷ بر ۲۶ برابر این هوگوپوش واگذار و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد. شعبانی پیش از این در مسابقات بین المللی در مراکش نیز به میدان رفته بود.

این ورزشکار معلول قمی یکی از ۳ ورزشکار قمی است که در بخش معلولان به طور قطع و یقین در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا حاضر خواهند بود اما ممکن است سهم ورزش قم در پارا آسیایی اندونزی ۲۰۱۸ از این عدد فراتر رود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار