سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم خبر داد
سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم از برگزاري دوره مربيگري اين رشته ورزشي در هر دو بخش مردان و بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 25 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،یوسف کرمی اظهار کرد: هیات وزنه‌برداری استان قم با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه سه و درجه دو این رشته در هر دو بخش بانوان و آقایان به شکل مجزا برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این دوره‌ها برای ثبت‌نام با همراه داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و فیش واریزی به نام هیات وزنه‌برداری استان قم از امروز به مدت زمان محدود و تا تکمیل ظرفیت، از ساعت 17 تا 19 به دفتر هیات واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم در ادامه به موفقیت وزنه‌برداران قم در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور اشاره و ابراز کرد: در این رقابت‌ها روح‌الله اکبری، علی‌اصغر عبادی، فردین یاوری و محمد مشهدی‌قلی با کسب نشان طلا و کامبیز ولی به همراه محسن دربهشتی با کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره افتخار آفرینی کردند.

کرمی سپس به رونمایی از مکان جدید دفتر مشاوره و استعدادیابی هیات وزنه‌برداری قم اشاره و عنوان کرد: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور، انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به مسابقات 2018 قهرمانی جهان در بارسلونا اسپانیا بود که از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی به انجام رسید و شاهد عملکرد درخشان وزنه‌برداران پیشکسوت قم بودیم.

وی در پایان از تلاش برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم و فعال کردن وزنه‌برداری بانوان خبر داد و افزود: به همین منظور نشستی به منظور تشریح فعالیت‌ها و ساماندهی امور زنان هیات با حضور ورزشکاران وزنه‌بردار قم در دفتر هیات وزنه‌برداری استان قم برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار