رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد
رئيس هیأت كاراته استان قم از موفقيت داور بين‌المللي كاراته قم در آزمون داوري كاتا و كوميته آسيا در سرزمين آفتاب تابان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹ 25 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،علیرضا برخوردار اظهار کرد: این موفقیت را ابوالقاسم پایدار دبیر کمیته داوران هیات کاراته استان قم در آزمون آسیایی داوری کاتا و کومیته کسب کرد،‌ در حالی که این دوره به میزبانی کشور ژاپن برگزار شد.

وی ادامه داد: استاژ و دوره ارتقاء داوری کاراته آسیا در شهر اوکیناوا ژاپن برگزار شد و در پایان این دوره ابوالقاسم پایدار دبیر کمیته داوران هیات کاراته قم، درجه داوری کاتا خود را به JA و درجه داوری کومیته را به RB ارتقا داد، اتفاقی که یک دستاورد و موفقیت بزرگ برای جامعه سفید پوش کاراته قم به شمار می‌رود.

رئیس هیأت کاراته استان قم یاد آور شد: ابوالقاسم پایدار همراه با 6 نفر دیگر از داوران شرکت کننده از کشورمان در این دوره حضور یافت، در حالی که دوره ارتقاء داوری کاتا و کومیته آسیا همزمان با پیکارهای کاراته 2018 قهرمانی رده‌های سنی پایه آسیا برگزار شد.

وی یاد آور شد: پایدار که سال گذشته در مسابقات 2017 کاراته قهرمانی‌ نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال آسیا در کشور قزاقستان به قضاوت پرداخته بود، امسال نیز یکی از داوران کشورمان در پیکارهای آسیایی 2018 به میزبانی شهر اوکیناوا ژاپن بود.

برخوردار در ادامه به برگزاری استاژ فنی و دوره داوری کاتا در قم اشاره و عنوان کرد: هیات کاراته استان قم در بخش بانوان با تدریس خانم پورزمانی رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در حضور تعداد ۲۰ شرکت کننده از مربیان و داوران زن کاراته قم به میزبانی باشگاه علوم پزشکی این دوره آموزشی را برگزار کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار