مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری گردهمایی روزه اولی‌ها با حضور دو هزار نفر از دختران و پسران در نهم و دهم ماه مبارک رمضان در مصلی قدس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 24 May 2018

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در برپایی و معرفی نمایشگاه قرآن و عترت استان قم مشارکت داشته باشند، اظهار داشت: این نمایشگاه یکشنبه ششم خردادماه در مجتمع ناشران برپا می‌شود.

وی از برگزاری گردهمایی هزار نفر از دختران روزه اولی با مشارکت مجموعه‌های مختلف در روز نهم ماه مبارک رمضان یادکرد و افزود: روز دهم ماه مبارک نیز هزار نفر از پسران روزه اولی در مصلی قدس گردهم خواهند آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف استان باید برای اجرای برنامه‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: از استان قم در این مناسبت انتظارات خاصی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم به شیوه مطلوب پاسخ‌گوی این انتظارات باشیم.

وی از آغاز ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) یاد و خاطرنشان کرد: طی این دهه دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مختلف فرهنگی در قم، فارس و مشهد فعالیت‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کنند.

حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های ملی برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت در قم استفاده کنیم، عنوان کرد: 11 برنامه محوری در دهه کرامت پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف در راستای اجرای این برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی از تلاش شورای فرهنگ عمومی استان قم برای تقویت هیئت اندیشه‌ورز عمومی یادکرد و ادامه داد: این شورا یکی از مهم‌ترین شوراهای کشور است و استان قم نیز در راستای برگزاری این شورا کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده است چراکه مصوبات کاربردی لازم را با مشارکت دستگاه‌ها و مردم پیاده‌سازی کرده است اما همچنان تا رسیدن به هدف فاصله بسیاری داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی قبل از بررسی در صحن علنی شورا، توسط هیئت اندیشه‌ورز عمومی موردبررسی قرار می‌گیرند به همین علت از کیفیت لازم برخوردار هستند اما در مرحله اجرا امیدواریم بتوانیم از ظرفیت قرارگاه فرهنگی مصلی قدس استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار