دبیر هیات ورزشی جانبازان و معلولان قم با اشاره به فعالیت 250 ورزشکار آقا و خانم در این هیات ورزشی گفت: ورزشکاران جانباز و معلول استان سالانه به طور میانگین 85 مدال رنگارنگ را از مسابقات ملی و بین المللی کسب می کنند.
کد خبر: ۶۱۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 24 May 2018

به گزارش تابناک قم،محمد پیروز منش با بیان این که بیشتر ورزشکاران عضو این هیات ورزشی را آقایان شامل می شوند افزود: هم اکنون تیم های مختلف هیات ورزشی جانبازان و معلولان قم در رشته های بسکتبال، والیبال نشسته، شنا، دو و میدانی آقایان، تنیس روی میز و شنای بانوان در لیگ های دسته یک و سوپر لیگ های کشوری حضور دارند.

وی وجود پنج ورزشکار ملی پوش معلول و جانباز و یک ورزشکار لژیونر قم در لیگ والیبال نشسته ترکیه را از جمله افتخارات قم دانست و ادامه داد: هیات ورزشی جانبازان و معلولان قم در سال گذشته از جمله هیات های ورزشی برتر استان بوده و از نظر تعداد ورزشکار عضو در رتبه چهاردهم کشور قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول قم در سی و دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور که اواخر اردیبهشت ماه امسال به میزبانی تهران برگزار شد موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ از این مسابقات شدند.

پیروزمنش با بیان این که در این مسابقات 256 ورزشکار آقا در قالب 32 تیم و 136 ورزشکار خانم در قالب 28 تیم در رشته های پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه شرکت کردند گفت: تیم 13 نفره قم شامل هشت ورزشکار آقا و پنج ورزشکار خانم در این دوره از مسابقات حضور داشتند که حاصل کار این تیم 2 مدال نقره و 2 مدال برنز بود.

وی ادامه داد: در رشته پرتاب وزنه این دوره از مسابقات سیدحسین کمالی با ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی صاحب مدال نقره شد و در همین رشته ایمان بشیریان به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، ضمن این که در رشته 100 متر احمد باباییان به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رسید.

دبیر هیات ورزشی جانبازان و معلولان قم افزود: در بخش بانوان فاطمه‌سادات حسینی به مقام سوم و مدال برنز رشته پرتاب نیزه دست پیدا کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار