مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم گفت: از میان آثار رسیده به نخستین جشنواره رسا ویژه فیلم و فیلم‌‌نامه شهدای مدافع حرم در خرمشهر،12 اثر از هنرمندان قمی در جشنواره رسا برگزیده شد.
کد خبر: ۶۱۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 24 May 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در ساختمان اداری آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد؛ عنوان کرد: در بزرگداشت سوم و چهارم خرداد ماه و همچنین روز پایداری و مقاومت و روز دزفول بیش از 100 برنامه فرهنگی در قم اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم تصریح کرد: از میان آثار رسیده به نخستین جشنواره رسا ویژه فیلم و فیلم‌ نامه شهدای مدافع حرم در خرمشهر،12 اثر از هنرمندان قمی در جشنواره رسا برگزیده شد.

وی توضیح داد:1400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت 118 اثر انتخاب شد که در میان این آثار 12 اثر قمی رتبه برتر را کسب کرده است.

حسینی بیان کرد:در برنامه هایی که خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، از برترین فعالان فضای مجازی و همچنین مقام خواهران و همسران جانبازان تجلیل خواهد شد.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر ضرورت با شکوه برگزار شدن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری گفت: عده ای درصدد تطهیرسازی چهره منحوس رژیم شاهنشاهی هستند و باید دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین شود.

در این جلسه یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز از اعزام 25 هزار نفر از مردم متدین قم در قالب کاروان‌های زیارتی به مرقد امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار