مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از کنترل مستمر کیفیت آب آشامیدنی حرم مطهر خبرداد.
کد خبر: ۶۰۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی به فعالیت‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای رفاه زائران و مجاوران حرم مطهر در حوزه‌های بهداشتی و درمانی اظهار کرد: مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر در حوزه‌های بهداشتی فعالیت‌های مختلفی را دنبال می‌کند تا زائران و مجاوران حرم مطهر با مشکل خاصی روبرو نشوند.

وی با بیان اینکه نکات بهداشتی در تامین آب آشامیدنی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: خادمان حرم مطهر برای کنترل پسماندها نیز برنامه مشخصی را در دستور کار قرار داده‌اند.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از فعالیت چهار کارشناس افتخاری و رسمی در حوزه فعالیت‌های بهداشتی حرم مطهر یاد کرد و گفت: کارشناسان برای بررسی نکات بهداشتی در حرم مطهر به صورت مستمر فعالیت خود را دنبال می‌کنند و توصیه‌های لازم را به خادمان ارائه می‌دهند تا بتوانند مشکلات را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه بهداشت با مشکل خاصی روبرو نبوده اما با توسعه نظارت‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه از آسیب‌ها ی احتمالی جلوگیری می‌کنیم.

عباسیان از کنترل مستمر کیفیت آب آشامیدنی حرم مطهر خبرداد و گفت: اگر در برخی از نقاط آستان به علت تهدیدهای بهداشتی به بهسازی،‌ ترمیم و بازسازی نیاز باشد، گزارش را به مدیریت فنی و مهندسی حرم مطهر ارائه می‌دهیم تا اقدامات مورد نیاز پیگیری شود.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط افراد، نیازمند برگزاری کارگاه‌های آموزشی است، عنوان کرد: در این راستا آموزش‌های فردی و عمومی را در دستور کار قرار داده و خادمان حرم مطهر را با مباحث مورد نیاز در حوزه بهداشت آشنا کرده‌ایم.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای شرکتی، خدماتی، خادمان افتخاری و رسمی در سال گذشته یاد کرد و گفت: با همکاری مدیریت آموزش پژوهشکده علامه طباطبایی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دو دوره آموزشی برای خادمان افتخاری برگزار شد که کارشناسان مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر تدریس در این دوره‌ها را بر عهده داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار