مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت: استان قم برای حل مشکلات و مسائل آموزشی نیاز به ایجاد شهرک آموزشی دارد که البته امیدواریم با تأمین بودجه و زمینی که خریداری‌شده این مشکل حل شود.
کد خبر: ۶۰۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶ 21 May 2018

به گزارش تابناک قم، صالحی در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه 65 دفتر زیارتی در قم فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این دفاتر برای رفاه زائران در تمام سطح استان دایر هستند .

وی با بیان اینکه دفاتر حج و زیارت در حوزه عتبات و عمره فعالیت می‌کنند، افزود: در حج تمتع 18 کاروان ویژه بعثه آیات عظام وجود دارد که با آخرین کاروانی که قرار است به ما بدهند حدود دو هزار و 300 نفر در حج تمتع امسال حضور دارند که هزار و 180 نفر از آنان مرد و هزار و 130 نفر آنان بانوان هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان قم به آغاز پروازها از تاریخ 27 تیرماه اشاره و تصریح کرد: پروازهای مدینه‌قبل از 27 تیرماه تا 19 مردادماه و مدینه‌بعد از 8 تا 24 مردادماه آخرین پرواز جمهوری اسلامی ایران به سمت عربستان سعودی خواهد بود.

وی به محل برگزاری کلاس‌های آموزشی زائران اشاره و خاطرنشان کرد: دغدغه بسیاری در محل برگزاری کلاس‌های آموزشی داشتیم که در سال‌های گذشته در مساجد برگزار می‌شد اما امسال باوجود ساختمان جدید بعثه مقام معظم رهبری و امکانات جدید این مشکل حل شد.

وی ایجاد شهرک آموزش را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: استان قم برای حل مشکلات و مسائل آموزشی نیاز به ایجاد شهرک آموزشی دارد که البته امیدواریم با تأمین بودجه و زمینی که خریداری‌شده این مشکل حل شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار