مدیر ورزشگاه یادگار امام قم :
مدیر ورزشگاه یادگار امام قم با بیان اینکه برای نگهداری چمن ورزشگاه یادگار امام قم با کمبود آب مواجه هستیم، گفت: کیفیت چمن این ورزشگاه در سطح کشور الگو است.
کد خبر: ۶۰۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 20 May 2018

به گزارش تابناک قم،توحید محمدی اظهار کرد: سقوط صبای قم به دسته پایین‌تر و عدم برگزاری بازی‌های تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام در نیم فصل دوم لیگ یک سبب نشد اخلالی در وضعیت فعالیت ورزشگاه یادگار امام ایجاد شود زیرا این ورزشگاه در خدمت ورزش استان است و خواهد بود.

وی افزود: ورزشگاه یادگار امام قم فضایی برای تمرینات بدنسازی ورزشکاران رشته‌های مختلف به ویژه بخش بانوان که با محدودیت‌های فضای تمرین هوازی در سطح شهر و اماکن ورزشی موجود روبرو هستند پدید می‌آورد و چه در گذشته و چه در حال حاضر، این خدمات به ورزشکاران زن استان قم داده می‌شود.

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم درباره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: طی روزهای اخیر مسابقات بین المللی رشته فریزبی که بر روی زمین چمن اجرا می‌شود برگزار شد و خوشبختانه در حال حاضر این چمن مثل گذشته شرایط خوبی دارد و کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام در سطح کشور الگو است.

محمدی بیان داشت: ورزشگاه یادگار امام قم با هماهنگی اداره ورزش و جوانان می‌تواند به تیم‌های باشگاهی فوتبال قم خدمات ارائه بدهد و تیم‌های قمی از این فضا و امکانات به نحو احسن استفاده کنند و هزینه‌ای که می‌شود در خدمت ورزش قم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: هر ساله در فصل گرما با چالش تأمین آب برای نگهداری چمن طبیعی ورزشگاه یادگار امام مواجه هستیم و امیدوارم امسال در این زمینه مشکل زیرساختی نداشته باشیم و آب لازم تأمین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار