در وزن 51 كيلوگرم اردوي تيم ملي صورت مي‌گيرد
فرنگي‌كار قم در رده سني نوجوانان براي حضور در مسابقات كشتي فرنگي 2018 قهرماني جهان به اردوي آماده‌سازي تيم ملي دعوت شد.
کد خبر: ۶۰۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 20 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از پایان پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا که با درخشش کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار کشورمان همراه بود، بار دیگر از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اردوی آماده‌سازی جدید این تیم برنامه‌ریزی شده است.

اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به میزبانی خانه محمد بنا در تهران برگزار می‌شود و ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو که یکی از آنها امیر عبدی فرنگی‌کار خوش‌آتیه استان قم است، کشتی‌گیری که با درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافت.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تا دهم خردادماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور کشتی‌گیران اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم برپا می‌شود و امیر عبدی از قم در وزن 51 کیلوگرم تمرین می‌کند.

در این اردو کشتی‌گیرانی از استان‌های فارس، خوزستان، تهران، مازندران، اصفهان و اردبیل حضور دارند، در شرایطی که سرمربیگری تیم ملی را قهرمان سابق این رشته یعنی فرشاد علیزاده انجام می‌دهد و مربیان تیم ملی نیز عبدالکریم کاکاحاجی از خوزستان، بهروز حضرتی‌پور از تهران و سیامک قیطاسی از خوزستان هستند، ضمن اینکه سرپرستی تیم ملی را حسام‌الدین جعفری از تهران انجام می‌دهد.

امیر عبدی در این وزن دو رقیب از استان‌های دیگر نیز دارد، به طوری که ایمان محمدی و نیما محمدی از خوزستان دو حریف وی محسوب می‌شوند و برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به منظور حضور در مسابقات 2018 قهرمانی جهان رقابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار