دبیر هیئت اسکواش استان قم از اجرای طرح استعدادیابی اسکواش برای دانش آموزان قمی در دو بخش پسران و دختران خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 20 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،وحید مولوی اظهار کرد: تلاش ما در هیئت اسکواش استان قم این است که بتوانیم با قوت و توان بیشتری با موج توسعه و پیشرفت اسکواش ایران در سطح آسیا همراه شویم و فدراسیون اسکواش پس از کسب موفقیت در آسیا به دنبال شناسایی قهرمانان جوان برای پشتوانه سازی آینده اسکواش ایران در سطح استان‌ها است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و کلیدی برای این منظور انجام یک طرح دانش آموزی برای استعدادیابی دانش آموزان قمی در رشته اسکواش است به طوری که در این طرح، هدف اول این است که دانش آموزی با این رشته، مقررات و البته جذابیت‌های آن آشنا شوند.

دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: پس از این آشنایی، دانش آموزان در تالار اسکواش قم این فرصت را پیدا می‌کنند که راکت اسکواش به دست بگیرند، بازی کنند و از آن لذت ببرند و در همین روند، دختران و پسرانی که از خود استعداد نشان می‌دهند جذب این رشته می‌شوند.

مولوی بیان داشت: تاکنون این طرح در چندین مدرسه در سطح شهر قم اجرا شده است و پیش بینی می‌کنیم چندین هزار دانش آموز قمی در این طرح در حداقل هدف تعریف شده با رشته اسکواش آشنا شوند و در آینده به تدریج به سمت این رشته سوق پیدا کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر باشگاه خصوصی اسکواش در قم وجود ندارد و تنها باشگاه اسکواش که حدود ۳ سال قبل در یک مجموعه ورزشی خصوصی در قم راه اندازی شده بود تعطیل است و تمرکز فعالیت‌های ما در تالار اسکواش قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر، قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار