یک مسئول در اوقاف قم:
مدیر اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه قم گفت: در طرح ضیافت الهی ویژه ماه رمضان، یک هزار و 200 مبلغ از این استان به نقاط مختلف کشور برای تبلیغ دین اسلام اعزام شدند.
کد خبر: ۶۰۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 19 May 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام هادی شفیع زاده اظهار داشت: این تعداد مبلغ برای اجرای طرح ضیافت الهی در برگزاری خیمه های معرفت و حضور در غرفه های چند رسانه ای، پاسخ به سوالات شرعی و احکام ماه مبارک رمضان، مشاوره ای، کودک و نوجوان، سخنرانی و تفسیر قرآن مشارکت می کنند.

به گفته وی، در ماه مبارک رمضان امسال، 450 روحانی بیشتر از سال گذشته به استان های مختلف کشور اعزام شدند.

وی با بیان این که یک هزار و 500 روحانی نیز به مناطق مختلف استان قم اعزام شده اند گفت: این روحانیان با حضور در بقاع متبرک امامزادگان، ضمن پاسخگویی به سوال های شرعی مردم در اجرای برنامه های مختلف محافل قرآنی و خیمه های معرفت شرکت می کنند.

مدیر اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه قم گفت: در هر بقاع متبرک امامزاده ای، حدود پنج روحانی و مبلغ حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به این که بسته های تبلیغی نوین در اختیار مبلغان قرار گرفته است گفت: کتاب های تفسیر نور و سوژه های سخن مباحث مهم و نکته ای تبلیغی را در بر دارد ضمن این که قبل از هر دوره اعزام، دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب ویژه مبلغان ترتیب می یابد.

وی ادامه داد: اطلاعات مبلغان در خصوص فضاهای مجازی، آسیب های اجتماعی و دیگر مسائل نیز به روز رسانی می شود تا پاسخگوی نیاز قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان باشند.

شفیع زاده همچنین از اعزام 12 هزار مبلغ از قم به نقاط مختلف کشور در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته 9 هزار مبلغ در مناسبت های مختلف اعزام شدند که امسال برنامه ریزی شده است تا تعداد مبلغان رشد بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آمادگی داریم بر اساس نیازاستان های مختلف تعداد اعزام ها را افزایش دهیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار