رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم عنوان کرد: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان درسطح استان قم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 19 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی گفت: طرح نظارت و پایش بازار، از 25اردیبهشت تا 25خردادماه، توسط بازرسین اداره بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات این سازمان در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: برنامه های این طرح شامل نظارت بر حسن اجرای تامین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز، دریافت شکایات و گزارشات اقتصادی مردم و رسیدگی سریع به آنها، معرفی متخلفین به محاکم قضایی و برخورد جدی و بازدارنده با واحدهای سابقه‌دار، نظارت بر نمایشگاه طرح ضیافت با برقراری گشت‌های مشترک بازرسی با سازمان‌های دیگر، بازرسی اصناف و اتحادیه‌های مرتبط با توزیع کالاهای اولویت دار است.

سیجانی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال، نمایشگاه طرح ضیافت و عرضه کالا و محصولات و اقلام مصرفی مردم در محل نمایشگاه دائمی برپا است و همشهریان عزیز می‌توانند اقلام و کالای مصرفی خود را از این نمایشگاه تهیه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از مردم و همشهریان محترم خواهشمندیم، شکایات اقتصادی خود را به سامانه 124 این سازمان اعلام نمایند تا در اسرع وقت با تخلفات به‌وجود آمده برخورد شود و به تعزیرات حکومتی معرفی گردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار