سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم خبر داد
سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم از درخشش چهره‌هاي قديمي اين رشته در مسابقات قهرماني پيشكسوتان كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 18 May 2018

به گزارش تابناک قم،یوسف کرمی اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور در گروه‌های سنی مختلف و دسته‌های گوناگون به میزبانی هیأت سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور شاهد درخشش وزنه‌برداران توانمند استان قم نیز بودیم و در حالی که تیم‌های تهران اصفهان و آذربایجان شرقی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند، تیم هیأت قم نیز با چند مدال رنگارنگ در این مسابقات درخشید.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری، این دوره از مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌رفت و با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم استان سیستان و بلوچستان به مدت دو روز برگزار شد.

وی ابراز کرد: رقابت‌ها در سالن شهید فهمیده مجموعه ورزشی هفدهم شهریور شهر زاهدان برگزار شد و نفرات برتر اوزان هشت‌گانه در رده های سنی مختلف در حالی معرفی شدند که در رده سنی 55 تا 59 سال علی‌‌اصغر عبادی از تیم هیأت وزنه‌برداری قم بعد از نمایندگان آذربایجان شرقی و تهران در دسته 69 کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب با 71 کیلوگرم، دوضرب با 100 کیلوگرم و مجموع با 171 کیلوگرم وزنه روی سکوی قهرمانی ایستاد.

کرمی افزود: در رده سنی 45 تا 49 سال فردین یاوری از تیم هیأت قم در دسته 105 کیلوگرم به روی صحنه رفت و در یکضرب 121 کیلوگرم، دوضرب 130 کیلوگرم و مجموع 251 کیلوگرم رکورد زد تا دومین مدال طلای تیم منتخب هیأت وزنه‌برداری قم را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی 40 تا 44 سال و در دسته 94 کیلوگرم روح‌الله اکبری از قم در یکضرب 95 کیلوگرم، دوضرب 124 کیلوگرم و مجموع 219 کیلوگرم رکورد زد و به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه در رده سنی 35 تا 39 سال و در دسته 77 کیلوگرم محمد مشهدی‌قلی از قم در یکضرب 105 کیلوگرم، دوضرب 131 کیلوگرم و مجموع 236 کیلوگرم وزنه زد و طلا گرفت.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم در پایان اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور انتخابی تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2018 به میزبانی بارسلونا اسپانیا به شمار می‌رفت و تیم هیات قم متشکل از هشت وزنه‌بردار و یک مربی و سرپرست اعزام شد که روح‌الله اکبری، علی اصغر عبادی، فردین یاوری و محمد مشهدی‌قلی با کسب نشان طلا و کامبیز ولی‌ای و محسن دربهشتی با کسب نشان نقره تیم قم را سربلند کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار