مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: اکنون سهم شرکت‌های تعاونی در استان قم کمتر از دو درصد است، در حالی که باید سهم این شرکت‌ها افزایش پیدا کند و به 25 درصد در استان برسد.
کد خبر: ۶۰۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 17 May 2018

به گزارش تابناک قم، مجید آوری فرد ظهر امروز در جلسه ستاد عالی هماهنگی و توسعه تعاون استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به لزوم توسعه بخش تعاون در استان قم اظهار کرد: باید سهم این بخش در اقتصاد استان به 25 درصد برسد، باید به سراغ تشکیل تعاونی‌های تولیدی در قم برویم، چون تعاونی‌های مسکن یا تعاونی‌های سهام عدالت، تعاونی‌های موقت برویم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: اکنون سهم شرکت‌های تعاونی در استان قم کمتر از دو درصد است، در حالی که باید سهم این شرکت‌ها افزایش پیدا کند و به 25 درصد در استان برسد.

علیرضا نصیری در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت شرکت‌های گاز اظهار کرد: این شرکت‌ها براساس اصل 44 در حال واگذاری هستند، شرکت گاز استان قم آماده واگذاری برخی از فعالیت‌های خدماتی خود به بخش تعاونی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در شرکت‌های مختلف استان قم زمینه برای فعالیت واگذاری بخش خدمات به تعاونی‌ها وجود دارد، تعاونی‌ها می‌توانند در بخش‌های مختلف فعالیت کنند، تعاونی‌ توسعه و عمران ظرفیت‌ خوبی برای استان قم است و باید این تعاونی به بقیه دستگاه‌ها معرفی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار