حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت ماه مبارک رمضان در هر وعده 6 نماز جماعت را در شبستان‌ها و صحن‌های مختلف برپا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 17 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، امسال نیز همانند سال‌های گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان، خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به ویژه مجاوران حرم مطهر حضرت بانوی کرامت در حرم مطهر حضور پرشوری دارند.

به همین منظور، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناسبت این ماه مبارک برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است تا بتواند از زائران و مجاوران آستان مقدس به شیوه مطلوب میزبانی کند.

با توجه به حضور پرشور زائران، برپایی 6 نماز جماعت در شبستان‌های امام خمینی(ره)، نجمه خاتون(س)، مسجد اعظم، صحن‌های امام رضا(ع)، جامع فاطمی و حضرت جوادالائمه(ع) به امامت شخصیت‌های برجسته دینی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین نماز جماعت صبح سه مرتبه، نماز جماعت ظهر یک مرتبه و نماز جماعت مغرب و عشا نیز دو مرتبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی ماه مبارک رمضان بعد از نماز جماعت مغرب و عشا با برپایی سفره افطاری ساده از زائران و مجاوران خود میزبانی می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار