در راستای ارج‌گذاری نسبت به آثار ارزشی ابراهیم حاتمی کیا، جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی از وی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۰۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم، اکران فیلم ارزشی به‌وقت شام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم و دبیر جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی، ابرهیم حاتمی کیا کارگردان این اثر سینمایی، مادر شهیدان زین الدین، حجت السلام‍‌والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جمع پرشوری از علاقه‌مندان به هنر هفتم در سینما تربیت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان دبیر جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاسی از اقدامات و فعالیت‌های این کارگردان ارزشی تقدیر کرد.

در این لوح سپاس آمده است: "مسیر فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، گام‌هایی محکم و استوار و دلی سرشار از انگیزه و امید می‌طلبد؛ دلی که نه‌تنها از سرزنش ملامتگران نهراسد، بلکه موجب ناامیدی بدخواهان و مایه‌ی دلگرمی باورمندان به این طریق باشد.

برادر گرامی جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا

گام‌های پیوسته و استوار شما را در مسیر «فرهنگ و صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمن» ارج نهاده و توفیق روزافزون شما را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب، از خداوند منان خواستاریم."

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار