مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ماه رمضان امسال، هفت نمایشگاه فرهنگی با موضوع های مختلف در صحن های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور افزود: نمایشگاه حریم حرم با موضوع شخصیت شناسی و آشنایی با زندگی حضرت معصومه(س) در پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) هر روز میزبان زائران می باشد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ساعت 10 تا 13 و 21:30 تا 24:00 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی خاطرنشان کرد: سالن شماره 2 همین نمایشگاه نیز به برپایی 6 دوره نمایشگاهی در ماه رمضان اختصاص پیدا کرده است.

به گفته بهشتی پور، رهبر قرآنی با موضوع خدمات قرآنی و سیره قرآنی رهبر معظم انقلاب، ضیافت الهی با موضوع نکات کوتاه معارفی در ماه رمضان، همراه خورشید با موضوع وفات حضرت خدیجه(س)، بحر کرم با موضوع ولادت امام حسن(ع)، شب های آسمانی با موضوع لیالی قدر و قبله اول نیز با موضوع روز جهانی قدس، عنوان های این نمایشگاه هاست.

وی بیان کرد: 6 نمایشگاه عنوان شده در صحن فاطمی حرم مطهر نیز به صورت 24 ساعته در ماه رمضان برپا خواهد بود.

وی ادامه داد: برخی محتواهای نمایشگاهی از جمله روایت های امامان معصوم(ع) در تلویزیون شهری و فضاسازی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قالب بنر مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) همچنین گفت: موزه آستان در طول ماه رمضان از ساعت 8 تا 17 و بعد از افطار تا ساعت 23:30 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی افزود: کتابخانه حرم مطهر نیز علاوه بر نوبت صبح و عصر، بعد از افطار نیز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.

سال گذشته 32 نمایشگاه در حرم مطهر کریمه اهل ‌بیت(س) برپا شد و بیش از 700 هزار تن از زائران و مجاوران حرم مطهر از این نمایشگاه ‌ها بازدید کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار