مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف خبر داد
مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش مسابقه طعم رمضان از اين رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم،سیداحمد محمودی با اشاره به برگزاری مسابقه طعم رمضان اظهار کرد: این مسابقه به صورت عصرگاهی در ماه رمضان پخش می‌شود و از پنجشنبه 27 اردیبهشت هر روز از ساعت18 تا 19 به مدت 60 دقیقه از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه برای استفاده بهینه از فرصت رمضان، مطالعه و یادگیری طراحی شده که از جمله بخش‌های این برنامه می‌توان به آشنایی با کتابخانه‌های عمومی استان‌های کشور، بخش شیوه‌های مطالعه و یادگیری اشاره کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر بخش‌های مسابقه گفت:‌ آشنایی و مطالعه چند کتاب از تألیفات آیت‌الله مکارم شیرازی و پویش مردمی فرزندان کتابخوان از دیگر بخش‌های مسابقه است که در فرهنگ مطالعه مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: سؤالات مسابقه این برنامه از کتاب‌هایی مانند 10 درس خداشناسی، 10 درس پیامبر شناسی، 10 درس امام‌شناسی، 150 درس زندگی و در پرتو اخلاق از آثار آیت‌الله مکارم شیرازی انتخاب شده است.

محمودی عنوان کرد: محمد جواد محمدی به عنوان تهیه‌کننده و رضاملایی به عنوان گوینده مسابقه طعم رمضان است و حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیان نژادی، سید محمد حسینی خامنه و افشاری کارشناسی این برنامه را بر عهده دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار