شهردار منطقه شش قم گفت: امسال احداث یک بوستان خانواده در بلوار همت در دستور کار این منطقه قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 15 May 2018

به گزارش تابناک قم، علی حاتمی فرد با اشاره به ویژگی‌ها و موقعیت خاص منطقه شش، اظهار کرد: این منطقه از مناطق پرجمعیت شهر بوده و دارای تراکم زیاد جمعیتی در این منطقه هستیم؛ همچنین ساکنان این منطقه با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و غالب ساکنان آن مهاجر هستند.

شهردار منطقه شش ادامه داد: سال گذشته یک بوستان خانواده در سطح این منطقه ایجاد شد که شرایط حضور بانوان در آن فراهم است، امسال نیز احداث بوستان جدید خانواده در بلوار همت را در دستور کار داریم؛ باید فضاهای شهری به گونه ای باشد که امکان حضور خانواده‌ها به خصوص بانوان در آن‌ها فراهم باشد.

حاتمی فرد با اشاره به ضرورت ارائه آموزش‌های شهروندی در مدارس، اظهار کرد: باید ارائه آموزش‌های حقوق شهروندی، ترافیکی و ایمنی را از مدارس برای دانش آموزان شروع کنیم و این آموزش‌ها در ادامه در سطح مناطق و محلات و بوستان‌ها باشد که این مساله در برنامه بلندمدت مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: یکی از ورودی‌های شهر قم از غرب کشور، ورودی جعفریه است و مسافرین از این ورودی، وارد این منطقه می‌شوند، البته در این منطقه هتل و مسافرخانه وجود ندارد، بوستان‌های منطقه بوستان‌های مناسبی هستند، البته در این منطقه رشد کمی وجود دارد و باید تلاش کنیم که این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار