با پايان رقابت 230 ووشوكار
نخستين رقابت ووشوكاران قم بعد از تغيير و تحولات اين هيات ورزشي با حضور 230 مدعي در چهار رده سني برترين‌هاي خود را شناخت.
کد خبر: ۶۰۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 15 May 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات ووشو قهرمانی استان قم نخستین رقابتی است که بعد از انتخاب جواد محمدزاده به عنوان رئیس این هیات ورزشی به انجام رسید و تعداد ۲۳۰ شرکت کننده برای به دست آوردن عناوین برتر مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

در پایان این رقابت‌ها که در خانه ووشو مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید، در رده سنی بزرگسالان به ترتیب اوزان مختلف بخش ساندا وحید اسماعیل‌گنجه، فیروز مختاری، مجتبی حیدری، مسعود نعمتی، عرفان کتاب‌دار، حسن بهمنی، سعید معصومی، محمد کریمی و حمیدرضا جعفری رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در رده سنی جوانان و در پایان رقابت اوزان گوناگون به ترتیب سیداحمدرضا حسینی، احمدرضا حیدری، محمدحسن رحیمی، میلاد خدایاری، یونس هوشیار، رضا شاه‌مرادی و علی امیرآبادی موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای ووشو قم در سال 1397 شدند.

همچنین در رده سنی نوجوانان محمد باقر ایمانی‌فر، علیرضا قاسمی، علیرضا احمدی، مهدی هنری و محمدپویا اکبری و در رده سنی نونهالان به ترتیب امیرمحمد پیل‌تن، عرفان زارعی، حسن همایی، امیرمحمد محمدی، ابوالفضل نصرتی، محمدامین مظلوم، امیرحسین محمدی و محمد رستمی روی سکوهای برتر رفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار