معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، کاروان سلامت به روستای کوه سفید از توابع بخش مرکزی استان اعزام شد.
کد خبر: ۶۰۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 15 May 2018

به گزارش تابناک قم، امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری است، جمعیت هلال احمر، کاروان سلامت خود را به روستای کوه سفید از توابع بخش مرکزی استان اعزام نمود.

وی افزود: اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی و آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است که با استقبال عمومی مواجه شده و به صورت ماهیانه و مستمر اجرا می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشکان به مناطق محروم، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم است.

علیمردانی به اشاره به خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت در روستای کوه سفید گفت: ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب، مشاورین مامایی، مشاوره روانپزشکی، برگزاری کلاس های امداد و کمک های اولیه، مشاوره دهان و دندان، از جمله برنامه های درمانی بود که توسط این کاروان انجام شد.

وی به ارائه خدمات فرهنگی کاروان سلامت اشاره کرد و عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس، و توزیع بسته‌های لوازم ‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند از برنامه‌های دیگر این کاروان بود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: هلال احمر، اعزام کاروان سلامت را برای اثرگذاری بیشتر و اجرای بهتر با مشارکت معاونت‌های مختلف از جمله جوانان، درمان و توانبخشی، آموزش و پژوهش و امداد و نجات برگزار نمود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار