آیت‌الله حسینی بوشهری:
امام جمعه قم با بیان اینکه در حوزه شادی مردم می‌توان سوژه‌های مناسبی ارائه داد که حریم دین را حفظ کرده و امید را در دل مردم زنده کند گفت: البته در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر هستیم و نباید به گونه‌ای باشد که شاهد افراط و تفریط باشیم.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار اوحدی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در شهر تهران اظهار کرد: انتظار این است که دغدغه چنین سازمانی در تهران، دینی و اعتلای فرهنگ اسلام و دین باشد.

وی با تاکید بر اینکه تا فرصت خدمت وجود دارد باید از لحظه لحظه آن در راستای هدف مقدس استفاده کرد گفت: قبل از انقلاب علما و خدمت‌گذاران جایی برای خدمت صادقانه به مردم نداشتند، امروز شرایط تغییر کرده و اگر امروز از این فرصت استفاده نکنیم باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه تهران کانون و مرکزی است که دیگر استان‌ها متاثر از فضای آن هستند گفت: هرکاری که بتوانیم در تهران الگوسازی کنیم بازخورد آن را در سایر استان‌ها خواهیم دید و به همین خاطر رهبری نیز عنایت خاصی به سازمان فرهنگی و اقدامات آن در تهران دارند.

وی تصریح کرد: هرکاری در تهران پایه‌گذاری شده و ارائه شود قطعا اثر خواهد داشت ضمن اینکه تهران در مجاورت قم است و ظرفیت دینی خوبی در همسایگی شما قرار دارد.

آیت‌الله حسینی بوشهری بر استفاده از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و دینی قم تاکید کرد و افزود: یکی از امتیازات امت اسلامی و شیعه، ایامی چون فرصت‌های سوگواری و جشن اهل بیت(ع) است که اگر برای هرکدام برنامه‌ریزی فرهنگی مناسب داشته باشیم می‌توانیم بر توطئه‌های دشمنان غلبه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای تک تک مردم ما سرمایه‌گذاری دارد تصریح کرد: گاهی به خاطر غفلت ما توده‌ توده مردم را از دست خواهیم داد.

امام جمعه قم با بیان اینکه سازمان فرهنگی باید برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت داشته باشد گفت: اگر مردم به پل و زیرگذر و... نگاه می‌کنند به کارهای فرهنگی مربوط به شهرداری نیز باید دقت کنند؛ عملا کارهای فرهنگی و هنری و عمرانی باید هم‌پوشانی داشته باشد و بسته‌ای در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم احساس کنند که دعای تحقق دولت کریمه در حوزه شهری به شکلی محقق شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه شادی مردم می‌توان سوژه‌های مناسبی ارائه داد که حریم دین را حفظ کرده و امید را در دل مردم زنده کند خاطرنشان کرد: البته در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر هستیم و نباید به گونه‌ای باشد که شاهد افراط و تفریط باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار