معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در زمینه تخصیص و تأمین ارز مشکلی وجود ندارد، گفت: به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اطمینان می‌دهیم که دولت با مدیریت دقیق ارز، امنیت اقتصادی را تأمین خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم، حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که امروز به استان قم سفرکرده است، پیش از ظهر امروز در شهرک صنعتی شکوهیه قم حضور یافت و با مدیران شرکت‌های تولیدی و فعالان اقتصادی این شهرک دیدار کرد.

سینکی و هیئت همراه از شرکت‌های تولیدکننده گروه کالایی نساجی و شرکت تکران مبرد، شرکت‌های عطرین نخ و تولیدکننده لوازم‌خانگی بازدید به عمل آوردند.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این بازدید، با بیان اینکه در زمینه تخصیص و تأمین ارز مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: در این زمینه به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اطمینان می‌دهیم که دولت با مدیریت دقیق ارز، امنیت اقتصادی را تأمین خواهد کرد.

وی با تأکید بر پیگیری و تعقیب مشکلات پیش رو در حوزه ارز از سوی دولت خاطرنشان کرد: مصداق‌ها و مشکلات موردی در این حوزه به وزارتخانه اعلام‌شده و ما نیز پیگیر موارد اعلام‌شده هستیم، همچنین از تمامی فعالان اقتصادی درخواست داریم در صورت بروز مشکل، مراتب را به‌منظور پیگیری به مسئولان مربوطه منعکس کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار