معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر تسریع در عملیات عمرانی پروژه نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم گفت: امیدواریم با تسریع در انجام این پروژه شاهد افتتاح آن در هفته دولت امسال باشیم.
کد خبر: ۶۰۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم، حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که امروز به استان قم سفرکرده است، از پروژه نمایشگاه دائمی فرش قم بازدید کرد.

در این بازدید پیمانکار پروژه و تنی چند از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به ارائه گزارش و توضیحاتی درباره وضعیت این پروژه پرداختند.

معاون امور توسعه بازرگانی سازمان صنعت در استان قم در این بازدید با بیان اینکه پروژه نمایشگاه دائمی فرش قم در سال 89 کلید خورده است اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هکتار در این سال کلید خورد و زیربنای آن 7 هزار مترمربع است، همچنین در حال حاضر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی با ارائه آماری از تعداد فعالان حوزه فرش در استان قم گفت: حدود 40 هزار فعال در این حوزه حضور دارند که از این تعداد تنها 6 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

همچنین حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این بازدید با تأکید بر تسریع در عملیات عمرانی این پروژه اظهار امیدواری کرد این پروژه در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار